Klientu apkalpošanas speciālists/-e

Šī vakance vairs nav aktuāla.

Esi analītiski domājošs un precīzs? Vai tev patīk komunicēt ar klientiem, risināt dažādas situācijas un strādāt ar datiem? Tad tev ir lieliska iespēja attīstīt savu karjeru un pievienoties starptautiskai krāsu un saistīto preču tirdzniecības uzņēmuma komandai, kā

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTAM/-EI

Pozīcijas pamatuzdevumi:

  • Nodrošināt veiksmīgu pasūtījumu uzskaiti datu apstrādes sistēmā un atbilstību uzņēmuma pārdošanas un kredītpolitikai;
  • Organizēt klientu un produktu informācijas ievadi un atjaunošanu datu bāzēs;
  • Nodrošināt augstu klientu apkalpošanas līmeni;
  • Sagatavot nepieciešamās atskaites un pārskatus, atbilstoši noteiktajiem standartiem;
  • Nodrošināt visaugstākās kvalitātes pakalpojumus un profesionālu attieksmi pret klientiem.

Obligātas profesionālas prasības un personīgās īpašības kandidātiem:

  • Sekmīga iepriekšējā darba pieredze pārdošanas atbalsta, klientu apkalpošanas, pasūtījumu apstrādes vai līdzvērtīgās jomās;
  • Spēja pieņemt lēmumus savas atbildības robežās;
  • Labas analītiskās prasmes;
  • Augsta atbildības sajūta, precizitāte un sistemātiska pieeja darba procesam;
  • Latviešu, krievu un angļu valodu zināšanas;
  • Labas datora lietotāja prasmes.

Piedāvātais atalgojums: 1100.00 līdz 1200.00 € bruto mēnesī, atkarībā no pieredzes līmeņa un prasmēm.

Darba vieta: Rīga

Nodarbinātības nosacījumi: pilna laika pastāvīgs darbs.