Pārdošanas Asistents/-e

Šī vakance vairs nav aktuāla

 

AS Antalis  ir Eiropas vadošais papīra, iepakojuma risinājumu un vizuālās komunikācijas produktu izplatītājs profesionāļiem. Veiksmīgi darbojoties Latvijā jau vairāk nekā 25 gadus, uzņēmums nepārtraukti rūpējas ne tikai par klientiem un vidi, bet arī par saviem darbiniekiem!

Antalis Latvija veido draudzīga, saliedēta komanda, kura mīl darbu, kurā respektē viens otru, atbalsta un iedvesmo!

Mūsu klienta vārdā, aicinām pievienoties Klientu apkalpošanas nodaļai jauno kolēģi:

Pārdošanas Asistents/-e

Par Tevi:

  • Darba pieredze pārdošanā vai klientu apkalpošanā jebkurā nozarē
  • Ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas (rakstiski, mutiski)
  • Krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
  • Atbildīga, patstāvīga, uz sadarbību vērstu personība
  • Vēlme mācīties un apgūt jaunas zināšanas

Tev uzticēsim:

  • Klientu apkalpošanu pa telefonu | tiešsaistē
  • Sagatavot klientiem cenas piedāvājumus
  • Atbildēt uz klientu jautājumiem par cenām un produktu pieejamību
  • Pasūtījumu pieņemšanu un noformēšanu CRM sistēmā
  • Pieņemt preču pasūtījumus piegādēm no uzņēmuma noliktavas un no ražotājiem
  • Informēt klientus par piegādes un apmaksas statusu

Tavi ieguvumi:

  • Stabils darbs ar profesionālas izaugsmes iespējām
  • Attālināta darba iespējas (līdz 3 darba dienām nedēļā) | darba laiks – 8:30 -17:00
  • Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana (pēc pārbaudes laika)
  • Daļēja transporta izdevumu segšana
  • Mēneša atalgojuma amplitūda ( fiksēta un mainīga daļa) – 1200 € – 1400 € gross