Šī vakance vairs nav aktuāla |
ARTROPULSS ir medicīnas preču un ierīču izplatītājs Latvijā kopš 2003. gada, kas specializējies traumatoloģijas, ortopēdijas un sporta medicīnas implantu, ierīču un iekārtu piegādē gan valsts slimnīcām, gan privātām klīnikām. Pēdējo gadu laikā uzņēmums ievērojami paplašinājis, produktu klāstu, piedāvājot jaunas, augstas kvalitātes un inovatīvus risinājumus ikviena pacienta veselības uzlabošanā gan ginekoloģijā, dermatoloģijā, kardioloģijā un citas specializācijas, sadarbojoties ar vairāk nekā 25 dažādiem pasaulē zināmiem ražotājiem.
Mūsu klientu vārdā, aicinām pievienoties Artropulss komandai jaunu foršu kolēģi:
Pārdošanas un klientu atbalsta asistentu/-i
Tev uzticēs:
- Nodrošināt klientu servisu – pasūtījumu pieņemšana, apstrāde, izpilde
- Sagatavot iepirkuma dokumentus (darbs ar EIS)
- Koordinēt medicīnas ierīču reģistrēšanu
- Organizēt konsignācijas un noliktavas inventarizācijas procesus, pārbaudīt termiņus
- Asistēt pārdošanas un pasākumu organizēšanas procesā
- Asistēt mārketinga materiālu sagatavošanā, koordinēšana
Tu esi lieliski piemērots/-a šai pozīcijai, ja Tev ir:
- Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, krievu sarunvalodas zināšanas
- Pieredze darbā ar Horizon sistēmu (vēlams)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- Labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- Spēja strukturēti organizēt un veikt darbu gan individuāli, gan komandā
- Augsta atbildības sajūta, iniciatīva un pozitīva attieksme
Par priekšrocību uzskatīsim:
- Tavu pieredzi darbā, kas ir saistīta ar dokumentācijas sakārtošanu un iepirkumiem
- Augstāko vai iesākto augstāko izglītību
Uzņēmums piedāvā:
- Radošu, intensīvu, atbildīgu un perspektīvu darbu dinamiskā komandā
- Darba algu 1500 EUR bruto
- Darba automašīnu un visu nepieciešamo aprīkojumu darbu veikšanai (telefons, dators)
Darba vietas adrese: