A/S Antalis – Eiropas vadošais papīra, iepakojuma risinājumu un vizuālās komunikācijas produktu izplatītājs profesionāļiem – aicina pievienoties savai komandai
Iepirkumu asistents/-e
Tevi vēlamies redzēt:
- Ar vidējās vispārējās vai vidējās profesionālās izglītības diplomu
- Latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanām (rakstiski, mutiski)
- Praktisko pieredzi darbā ar Word un Excel dokumentiem
- Pieredzi darbā ar datu apstrādi kādā no ERP sistēmām (tiks uzskatīts par priekšrocību)
Tev uzticēsim:
- Veikt ikdienas un speciālos pasūtījumus
- Nodrošināt korektu un savlaicīgu iepirkumu informāciju ievadīšanu noliktavas un iepirkumu programmās
- Veikt saziņu ar ienākošā transporta uzņēmumiem par pārvadājumu cenu, piegādes laiku un savlaicīgu dokumentu apriti
- Nodrošināt saziņu starp uzņēmuma darbiniekiem un piegādātājiem par preču pieejamību
- Administrēt sūdzības par ienākošo kravu kvalitāti
Mēs Tev piedāvājam:
- Atalgojumu 1000 eiro bruto
- Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
- Finansiālu atbalstu nokļūšanai darba vietā, bezmaksas autostāvvietu uzņēmuma teritorijā
- Pieredzējušas Iepirkumu komandas atbalstu, uzticamus un pretimnākošus darba kolēģus
Ja vēlies sevi apliecināt šajā amatā sūti mums savu pieteikumu!