Klientu atbalsta speciālists/-e

Šī vakance vairs nav aktuāla

Kļūsti par daļu komandas no viena no lielākajiem elektronikas, IT un automātikas tehnoloģiju izplatītājiem Eiropā!

Tavos ikdienas pienākumos ietilps:

  • Saņemto pieprasījumu un pasūtījumu apstrāde, iekļaujot konsultācijas par piemērotākiem produktiem, atbilstoši klienta vajadzībām;
  • Atbalsts pārdošanas komandai piedāvājumu sagatavošanā un īpašo projektu izmaksu aprēķinos, balstoties uz piemērotāko produktu un risinājumu izvēli;
  • Telefonisks atbalsts klientiem, informācijas sniegšana par ērtākās iepirkšanās iespējām (eKomercijas kanāla popularizēšana)

Mēs novērtēsim:

  • Izglītību tehniskā jomā, vēlams kādā no sekojošām: elektronika, automatizācija, radio-inženierija, telekomunikācijas, ražošanas iekārtas;
  • Formāla izglītība var tikt aizstāta ar sekmīgu darba pieredzi un padziļinātām zināšanām elektronikas, automātikas, un citos augstāk norādītos segmentos
  • Attīstītas sadarbības un komunikāciju prasmes, pacietība un atvērtība sadarbībai;
  • Spēja strādāt patstāvīgi, interese un iniciatīva ierosinājumos un piedāvājumos;
  • Labas valodu zināšanas – teicamas latviešu valodas zināšanas, iespējami labas angļu valodas zināšanas (virs vidējā).

Ko Tu iegūsi?

  • Lielisku, draudzīgu un profesionālu kolektīvu Rīgas klusajā centrā;
  • Darba pieredzi starptautiskā uzņēmumā;
  • Iespēju augt un profesionāli attīstīties;
  • Atalgojumu atbilstoši Tavai kompetencei un darba rezultātiem (No 1300 EUR bruto mēnesī).

Šī ir iespēja ikdienā strādāt ar moderniem risinājumiem, un aizgūt labāko praksi no citām reģiona valstīm, lai nodrošinātu klientiem vēl plašākas priekšrocības un ilgtspēju!